Tema: Re: Vartu atidarymo automatika
Autorius: Bonka
Data: 2018-12-14 16:41:47
O paprastu testeriu pamatuot tuos variklius ir rast ju apviju laidus Vienas laidas gali
buti zeme. Pradarius bloka paziuret kur jungiasi 3 laidai, gal vienas bendras laidas.
Burti nesinori. Paziureciau kaip pajungti dabartiniai vartu varikliai. Na ir maitinimo su
isejimais nesumaisyt. Gal pagal saugiklio nominala eitu atknist kuri puse maitinimo.
Galvoju, kad maitinimo saugiklio nominalas turetu buti mazesnis nei isejimuose i variklius