Tema: Re: Siurbliukai robotukai
Autorius: sarasforever
Data: 2018-11-24 14:38:56
Na nezinau kas per kedes , bet po manosiomis ekonominis ilife V7
(150€)produktas puikiai kasdien vazineja.
Naudojamas jau du metus +... tiesa baiginejasi akumas(uzsakiau). O puko suns
ir kasako kasdien prirenka, kurio kaip ir nesimato. Tiesa...namie tik
plyteles ir laminatas.
Nemanau kad cia reiktu pasamone kaltint... man daiktas pilnai pasiteisino ir
toliau dirba kai nieko ner namie.

"nekas"  wrote in message news:ptbbct$m5h$1@trimpas.omnitel.net...

Butent taip ir yra su tais robotais. Cia visi jais dziaugiasi, nes
smegenu savisaugos instinktas pasamoneje prikuria istoriju koks tai
geras daiktas, kad nereiketu nervintis beprasmiskai ismetus kelis simtus
euru.

On 2018-11-24 12:30 AM, KandysRomka wrote:
> Butent, rankomis kai siurbiu- viska atitraukineju. Todel bijau, kad
> robotukas gali likti kaip nenaudojamas zaislas

---