Tema: Re: Fiskars'as
Autorius: Arj
Data: 2018-11-19 14:13:45
jei skaldyt uosi arba mazas malkas - geriau lengvas kirvis (=nes maziau
pavargsti), jei kuola pasmailinti - lengvas irgi geriau; o koto ilgis is
kompensuoja maza svori - stipriau uzsimoti galima.

parašė naujienų news:psu73k$1ms$1@trimpas.omnitel.net...

Šitas geras,
bet jei nori fiskars imi X25 ar net x27
Turiu X17 tai tik pliauskom paskaldyti, nusipirkau X25 čia rimčiau, bet per
lengvas, norisi sunkesnio, nes sukta obelis nelabai nori eiti.
X27 man per ilgas kotas, bet kuo sunkesnis kirvis tuo mažiau pavargsti.

"Salas"  parašė naujienų news:psltug$9h2$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek esu bandes, tai X17 nebent graziom kaladem be saku.
Jei rimtesnem, tai daug geriau darba atliko kaskas panasaus i sita:
https://www.senukai.lt/p/skaldymo-kirvis-pl-ldh-71-cm/4vf4?mtd=viewed&pos=product-bottom&src=bitrec