Tema: Re: garažų bendrija
Autorius: E.D.
Data: 2018-11-12 22:01:35
Bendrijoje, kur turiu garaza yra taip:
Bendrijos pirmininkas renkamas 4-iems metams bendrijos nariu visuotinio
susirinkimo metu, balsavimo budu.
Nariu mokesciai ir bendrijos darbuotoju atlyginimai tvirtinami/atmetami
bendrijos nariu visuotinio susirinkimo metu, balsavimo budu.
Pinigu panaudojimo ataskaitos pateikiamos to pat susirinkimo metu, kaip
ir planai ateinantiems metams.
Susirinkimai rengiami kasmet, susirinkimu protokolai saugomi, nariai su
dokumentais susipazinti gali.
Kokiais teises aktais vadovaujamasi - nepamenu.