Tema: Re: Alternatyvos Dyson'ams
Autorius: tranzoo
Data: 2018-11-12 19:43:16
On 11/12/2018 14:37, Dainiushas wrote:
> o tu pažiūrėk kiniški RC modelių BLDC varikliai kiek turi....

pasakojau berods apie kinieciu baterijas 200mAh vietoj uzsakytu 400mAh
atsiustas, ir kaip paprastai jie isprende sita nesusipratima.

taip, tas ju digital motor yra marketingo sukis. ten tiesiog brushless
dc motor. labai graziai padarytas. valyt? beabejo. ar dvigubai geriau
nei perpus pigesni - ne. tai tik paciam sprest ar verta palikt tiek
pinigu. bet reik nepamirst, apie servisa ir naudojimo patoguma.

ai - mano pirktas ilife 620 po menesio naudojimo, jau nebekaip atrodo.
apsidraskes sonus. ratai kliba... pulto ir sienos baterijas jau teko
keist (bet jos atejo kartu su siurpliu, tai galima atleist. paziuresim
kaip energiser laikys).