Tema: Re: Siena dailylentėmis
Autorius: unlocked
Data: 2018-11-06 10:38:22
tai nebutina storus sukt, fanieros juostos ir valio, lentos vaikscios nuo
dregmes, gali imti ir atsokt, nebent klijuotum visa skyda sukalta...
anyway garaze dailynetes? koki cetri suklijavai ir viskas

"Saulius74901"  wrote in message news:prrjkn$r0d$1@trimpas.omnitel.net...

Esu padėjęs draugeliui, klijavom OSB prie polistirolo su putom.
Plokštė neperstoriausia, todėl išsilenkia kažkiek, pisiaus buvo, nes ramstyt
reikėjo. Dabar niekaip jau nebeatluptum jaučiu.