Tema: Re: Skalbimo mašinos patarimo
Autorius: mindau
Data: 2018-11-05 10:34:19
skalbykle i toki gyli aisku rasi.. veliau dziovykle ant virsaus
problematiskai.
dar paimk domen skalbykles dureliu atidarymo krypti ir galimus su tuo
susijusius niuansus.

"Shadowed"  wrote in message news:prop02$kfe$1@trimpas.omnitel.net...

Sugalvojau kitą variantą - ten gaunasi taip, kad ta skalbyklė statoma į
kampą. Man kažkaip nebuvo klausimo, kad pakrovimo skylė būtų į priekį, t.y.
plotis 55 ir gylis 65 cm, bet žmona, pasirodo, visai kitaip galvoja, jos
mintim skalbyklė būtų statoma su pakrovimu ne į priekį, o į šoną, tai
gaunasi plotis 65 ir gylis 55 cm. Tai dabar jau situacija žymiai geresnė
taip suprantu, gal ir variantų kokių protingų atsiras. Mačiau postus dėl
biudžeto... Nu ble, kokia alga tokie ir pirkiniai :D

"tranzoo"  parašė naujienų news:prksmj$1hk$1@trimpas.omnitel.net...

nugerai. 495, ne 500
https://www.aeg.de/laundry/laundry/washing-machines/compact-washing-machine/lc53500/