Tema: Re: Buto durys Vilnius. Keletas klausim?
Autorius: MRT
Data: 2018-10-28 12:33:07
On 2018.10.27 23:57, fenix wrote:

> tu jam tik pasakyk, ar varcias matavai ar staktas ties apvadais, kad
> nereiktu grupines terapijos daryt
>
> p.s man is 4-to karto duris istate. nejuokauju. kita problema buvo, bet...

Taip, varcias.. nelupsi juk apvadu, kad iki angos prisikast.
Tik vonioj kazkiek buvo is vidaus imanoma iziuret,
kad stakteles yra po 2-3 cm is kiekvienos puses.
Tarpas tarp wc ir vonios varciu yra 10cm.

Siaip ar taip - jei keist duris, tai manau darbas prasides nuo
senuju duru islupimo, tai principe tada tuos matmenis tures -
ir su jais i tuos Ermius/Senius/Depus varyt.

PS. ten kur matuota - pas uosve, o duris tevas state.