Tema: Re: Zoliapjove / vejapjove
Autorius: Sail
Data: 2018-10-08 13:11:16
Tai viskas pagal aplinkybes. As isvis pievos nepjauciau, bet uzaugs
medziais, kas nera gerai.

Mano atveju traktorius viska apeina, reikia tik pazymeti, kur akmenys. Tik
traktorista rasti nera paprasta.

Trimeriu isvis uzsidulkinimas. As net tokio agregato kaip trimeris neturiu,
nes jis mano atveju jokios naudingos funkcijos neturi.
Krumu formavimui, pakrantese ir sudetingose vietose puikiai susitvarko
elektrine vejapvjove.

Buna kartais dalgiu pamojuoju, kai noriu susilti pries eidamas maudytis.
Bet puse hektaro nupjauti dalgiu neatrodo patraukli ideja.