Tema: Re: Gyvatukai
Autorius: 中国百强
Data: 2018-10-06 20:54:04
reikia būtinai ir vasarą. ypač prie vandens givenant/būnant neikaip
nepakankama ta ventilecyje.
o ir šyldomos grindys selected vietose must visada ;)

"svyt"  wrote in message news:ppan1f$iho$1@trimpas.omnitel.net...

Mano supratimu vasara sildomo gyvatuko nereikia, pakanka geros
ventiliacijos irnviskas moment dziusta

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/