Tema: Re: Šaldytuvas
Autorius: Tomas
Data: 2018-09-24 09:04:04
On 2018-09-24 08:54, Vytenis P. wrote:

> Jau virš 10 metų naudoju Samsungą RL33EASW. Tiesa ne plieninis,
> baltas, bet ir ne liebheris - nei jam kokios brangios plastmasės lūžta,
> nei dar kas nors. Tiesa, kai šalia sėdi, kartais toks lyg "vėjas kopose"
> girdisi, bet negarsiai. Tai man liebherr - overpraisintas keiksmažodis

Būtent. Kažkada liebherio pardavėjai sėkmingai tarp supermamų prasuko
partizaninį marketingą apie tai, kad liebherr tai kieta.

Paskui tarp tų pačių liebherių prisipirkusių supermamų paaiškėjo, kad
orientacinis jų tarnavimo be gedimo laikas - iki 3 metų. Tada liebheris
eina į konteinerį, o vietoj jo stojasi samsungas, siemensas/boschas, ar
banali snaigė.