Tema: Re: hidroforas
Autorius: tester
Data: 2018-09-14 17:11:05
Ne į tą pusę nuvažiavau, siurbliai.lt pas mus perskraustę kitur pasirodo.
Nusipirkau naują pagal kvapą - tą kuris nesmirdėjo kiniškai - Euromatic iš
Depo. Ėjau per visus iš eilės ir uosčiau atlupęs zagluškę. Tai pigūs
smirdėjo smarkiai, neaišku ar ten ta plastmasė tinkama liestis su maistu.

"Evaldas"  parašė naujienų news:pnf9di$74e$1@trimpas.omnitel.net...

Pataisymas - OMNIGENA

"Evaldas"  wrote in message news:pnf97d$700$1@trimpas.omnitel.net...

Ten ant ašies greičiausiai keramikiniai riebokšliai. Jei ilgai sukosi be
vandens tai jie ir stringa.
Realiai tai žaisti taisant turbūt neverta. Dabar rinkoje yra pigių lenkiškų
Omgema sistemų. Jos pigios, bet nėra blogos. Arba ką nors iš šitų
http://siurbliai.lt/3-vandens-tiekimo-sistemos. Marina mano supratimu tai
overprice-inta.

"Tester"  wrote in message news:pnejje$p4p$1@trimpas.omnitel.net...

Išardžiau hidroforą. Pas mane pasileidžia variklis, bet užtrigęs diskas,
kuris ant variklio veleno. ranka prasukinėjau ilgai, tada pasileido lyg
normaliai kelis kartus po mažiau negu minutę. Tada vėl tas diskas užstrigo,
sunkiai prasisuka. Kaip nuimti diską nelabai aišku jis pritvirtintas
kažkokia pažaliavusia "bačkute" (panašu į varį ar kažką pan. pakrapščius),
ne taip, kaip youtubeje pas kitus su varžtu. Nebent, kažkas po ta"bačkute"
slepiasi.

"kardanas"  wrote in message news:pncsse$ela$1@trimpas.omnitel.net...

Kondikas uošvio marinoj, kuri dirbo nuo 1995m vietoj 20mkf pasidaręs į 5mkf.
Sudegė variklis. Variklį pervyniojo užu 60eur, kondiką naują pajungiau.
Uošvis patenkintas kad nereikėjo keisti viso siurblio, nes pas jį aprišimas
suvirintas metaliniais vamzdžiais, o tai reiškia, kad pakeitus siurblį,
niekas nebetiks.