Tema: Re: rekupo oro ismetimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-08 11:23:34
Masinos visa laika bus vandenyje... Perki ortakius is aliuminio folijos,
kloji palei grindis ir ismetima darai i lauka.

Jeigu pas tave aukstos kokybes rekuperatorius tai, kiek tu paimi
temperaturos is lauko tai tiek ir ismesi i garaza. Jeigu lauke nulis tai
saldysi garaza, nes pastacius masina ikaites variklis zenkliai pakelia
temperatura.

Taip daryti yra tikslas tuomet, jeigu pas tave yra pozeminis oro paemimas.
Pas mane, kai lauke buvo 20 salcio, ora pozemis susildydavo ora iki 11+
temperaturos. Bet 2m vamzdzio eina per rusi ir dar 2m vamzdzio praeina
per katiline. Taigi i lauka buvo ismetama 150m3/val 134+ laipsniu silumos
oras.

Savadarbis rekuperatorius? Žemės šilumokaitis
https://banga.tv3.lt/lt/2forum.showPosts/656331.333-=(247881627
Bet tuomet kyla klausimas ar turint zemes silumokaiti reikalingas
rekuperatorius. Pas mane padaryta tik oro paemimui. Sudejus didesnio
diametro vamzdzius galima juose sukisti oro ismetima, o toliau per
garaza, folinius ortakius i lauka.

Pozeminis oro paemimas pas mane naudojamas ir patalpu vesinimui. Su 200m3/
val 180m2 namo temperatura nevirsijo 25-26 laipsniu. Siuo metu, kai lauke
nera karsciu, varau 50m3/val. Namie 22 laipsniai. Per velines, kai lauke
buvo slapdriba, is pozemio gaudavau 18 laipsniu prie 150m3/val. Tiek
pozemis buvo ikaitintas per vasara.
Vamzdziai pakloti arti 2m gylio. Po terasa. Po statybu likes polistirolas
suklotas po terasa.