Tema: Re: Medinės durys, nestandartinės
Autorius: For example John Smith
Data: 2018-09-06 14:43:11
2018-09-05 22:40, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:

> Iš savo vArpinės pakomentuosiu:
>
> Pušis, laukas, matmenys XZ kokie - klientas realiai ilgai 3.14s protą.
>
> Pvz 600x1400 mm aš dedu patekimui į šachtas. Ką daryti su 920 mm aukščiu
> - neįsivaizduoju.
> Ir 1770 mm aukščio tokios .. senovinės.

Neištvėriau, pakomentusiu komentarą (ne iš varpinės, o iš realių
įvykdytų darbų):
Klijuotas, kameroj lakuotas medis, ant kurio neužlyja su matmenimis XZ
jokių priežasčių proto 3,14Simui nesudaro, jei susitariama dėl matavimo
vienetų.

Aukštis 920 - istorinis palikimas durims po laiptais, negriausi gi dėl
to namo, nors jis ir senas.
1770 mm seno namo ir durys senovinės, jos rūsio, kartą per savaitę pro
jas praeinu.
Su Nilvaida iš Šiaulių nebuvo jokių bėdų, darė puikiai, bendravo
e-paštu, transportą suorganizuodavo. Cechą uždarė, matyt visi ant
plastiko perėjo, užsakymų neliko.
P.S. berašant žinutę kažkas paskambino, klausė ar dar galį ką pasiūlyt :-)