Tema: Re: Re:Nesandari siena
Autorius: eSSas
Data: 2018-09-04 09:13:58
"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote:
> Plytu imitacija tai kazkokios molines plyteles. Pro jas leisti neturetu.

Neturetu, bet jei neglazuruotos ir vanduo uzsilaiko - gali. Na ir siules buna laidzios.

> Man isvis keista, kaip galima suklijuoti polistirola, kad ant sienos pilant
> vandeni, prabegtu kiauriai. Kreivom rankom zinoma galima, bet jei su
> uzleidimu daryti - nu niekaip begt i vidu neturetu.

Ooo broli nenuvertink statybioru sugebejimu. Kadais gyvenau bute, kur virtuves grindu perdangos lygis per 3 metrus skyresi ar ne 4 cm - o nama savo reikmems state Vilniaus kapitaline statyba.

Primityviai tvarkyt su repelentu, is esmes - atlupt kur nors kraste ir ziuret, kaip polistirolas suklijuotas. Gal chebra smeigems, klijams, tinkleliui, armavimo sluoksniui ar tiesiog darbui taupe. Nebent darei pats - tada laaabai atsiprasau :-)

S.