Tema: Re: Indaplove
Autorius: xc
Data: 2018-08-31 21:23:30
Patogumas vis tik labai subjektyvu. Kai atstumas tarp indaplovės ir
šaukštų stalčiaus didelis, paprasčiau tiesiog išrinkti iš stalčiaus
vienodus įrankius į saują ir vienu ėjimu padėti į vietą. Per kelis
kartus viskas ir išsituština.

O krepšys, bent jau man, nepatogu. Įrankiai ten susimeta bele kaip, tai
tenka išplautus išrinkinėti po vieną ir dėlioti į vietą atskirai. Ir dar
saugantis, kad neįsidurti kur į peilį ar šakutę... Man pabandžius tiek
stalčių tiek krepšį sekantis pasirinkimas bus tik stalčius.