Tema: Re: Pakeliamo stalo alternatyva
Autorius: nekas
Data: 2018-08-31 15:15:46
Aha, kazko panasaus ir ieskau. Tik busu smagu paciupinet kazka panasaus
vietoj, kad suprast ar yra sansu, kad toks daiktas islaikys 2x 27"
monitorius. Ir nu kam ten reikia tiek visokiu tu sudetingu formu,
israitymu, uzapvalinimu, spec. lentyneliu klaviaturai ir pan. - galetu
but tiesiog baldine plokste ir kazkoks pakelimo mechanizmas...