Tema: Re: zanosas
Autorius: Tomas
Data: 2018-08-28 10:04:38
kas visiems aisku? Man tai aisku kol kas, kad motora reik keist

as nezinau ko reikia vaidui, bet zinau kad, tiems, kuriu tikslas pirtintis -
po barabanu kubilai etc. Turim 3 vietas per kurias einam kiekv. savaitgali,
dazniausiai renkames tokioj, kur net duso nera, o tik tazikai. bet pecius
ten rimciausias ir pirtis autentiskiausia.

kodel tu galvoji, kad viska zinai geriausiai ir butinai ta reikia pult
typint?

"tranzoo"  parašė naujienų news:pm1jv8$s3q$1@trimpas.omnitel.net...

On 8/27/2018 19:38, Tomas wrote:
> sitas geras.
> is tu "atsauk trala is estijos staigiai" serijos
>
> "tranzoo"  parašė naujienų news:pm0to0$bjs$2@trimpas.omnitel.net...
>
> pirtuke, kurios salia tik dusas - nesinaudosi.

sitas su argumentais, bet aciu uzpastebejima.

beje, kaip pasidare visiems aisku - atvezimas is estijos - ismesti pinigai.