Tema: Re: 1? laistymo ?arnos pajungimas
Autorius: DJ
Data: 2018-08-24 15:51:00
Jei reik žarna pajungti prie krano, tada teks konstruoti.
Imi žarnos gabaliuką, vaziuoji i kokią mokveža, ten neblogas skyrius su
visokiais perejimais. susirandi nipeli 1" su iširniu sriegiu ir chamutą,
  ant jo mauni slangą ir chamutu užverži, o tada jau konstruoji perėjimą
prie tavo vandens pajungimo šaltinio.

DJ