Tema: Re:Kaip uzrakint balkono duris?
Autorius: Julius
Data: 2018-08-24 07:43:28
area <aries@area.for> Wrote in message:
> Gal kasnors sprendet toki klausima - name yra balkono durys i kiema, atsidaro i vidu. Foto pridedu kitame laiske.
> Dabar reikia padaryti vaiksciojima tik per jas, t.y, uzrakint is isores.
> Varcia tam nenumatyta, langistai sako kad reikia keist, zinoma ir paketas, tad pakainuotu per daug.
>
> Gal turit minciu kokiam nors pigesniam sprendimui?
> Mano pirma mintis - det ant nauju vyriu, isoreje, gelezini rema su grotomis. Na kaip tvoros varteliai buna. Neaiski tik kaina tokio agregato, kad tik nepasiektu nauju duru kainos.
>
> Gal yra elegantiskesniu sprendimu?

Perskaitęs postą supratau, kad tau reikia iš lauko pusės pasukti
 vidinę rankeną durų užrakinimui. O temos pabaigoj pasiūlymas
 įdėti šerdele fiksuojančią rankenos padėtį. O kas palenks rankeną
 užrakinimui? Ir kam tau fiksuoti rankenos padėti išėjus pro duris
 lauk?
Galimas pasiūlimas, jei vis tik reikia uždaryti duris įprastu būdu
 iš lauko pusės:
Pasitelt auksarankio pagalbą, (o gal  ir pats konstruoji) kad
 sukonstruotu mechanizmą, sukantį rankeną 90 laipsnių kampu. (kaip
 vožtuvo pavara katilinėje) Galima valdyti radio bangom, wifi iš
 ragelio, arba kur nors paslėpti mygtukai. Čia būtu paprasčiausia,
 bet nesaugiausia. Tik turi turėt galimybę patekt į namus gedimo
 atveju per kitur.

--
Storas