Tema: Re: rekuperatorius #2
Autorius: MS
Data: 2018-08-23 14:34:54
tikrai sandariame name disbalansas nera nepageidaujamas o yra
neimanomas. Bet tokiu namu nebuna, kazkiek oro patenka pro plysius
apacopje ir iseina pro stoga. Su oru i stogo konstrukcijas patenka
dregme, kas nera gerai. Mano nuomone , nedidelis disbalansas kaip tik
yra gerai. Rekuperatorius gi per salcius duoda disbalanso tik vos vos.
O vat kai ijungi gartrauki...