Tema: Re: Judesio davikliai
Autorius: fenix
Data: 2018-08-22 22:29:38
2018.08.22 21:54, xc rašė:
> Kadangi tai apšvietimui, tai iš esmės px tie melagingi suveikimai,
> svarbu kad suveiktų tada, kai tikrai reikia.

elementarus su laiko ir lux reguliavimu tau reikalingas.
kaip geras pirkimo variantas gali but uzsisakyti internetu kelis, o tada
nepatikusius grazint

https://www.ermitazas.lt/index.php?lang=2&cl=search&searchparam=judesio+daviklis

siulau atkreipti femesi i tuos su 2 reguliavimais, kaip minejau, nes jie
esme. tokie pas mane name laiptinese, tai viskas labai labai ok.
susireguliavau aiksteleje kaip reikia. gamintojo nezinau, bet neatrodo
ypatingai brangus.