Tema: Re: balkono stiklinimas
Autorius: MRT
Data: 2018-08-22 15:33:38
> nežinau tokių niuansų, nesigilinau dar tiek. šiaip žiūrint į
> https://www.sistemax.lt/uploads/images/Gallery/Reminis-balkonu-stiklinimas/1-JPG.jpg čia yra 6m balkonas, tai gaunasi 6x1m
> sekcijos. tik vat įdomu, kaip tas sekcijas galima stumdyti. ar taip kaip nori, ar tik nuo vidurio į vieną ar kitą pusę ir nuo šonų
> link centro. įdomu, ar antrą sekciją nuo krašto galima sumti kur nori. reikės pasiaiškinti :)

Butent is tos fotkes ir kilo komentaras.. ziurejau kur balkono durys..
Ziuriu "labiausiai i isore" yra per vidury, tai 2m_atviri+2m_langai+2m_atviri
Man tarsi smagiau butu 1m_langai+4m_atviri+1m_langai (visu 4m. atsidaryt nebutina).
Bet ko tokiame balkone nesinoretu, kad pirmas stumiamas langas butu tas, kuris prie pat krasto.
Itariu, kad techniskai 2+2+2 ar 1+4+1 sumontuot yra tas pats
(ar uzsimanius gali sukeist - nzn, gal rankeneles neatitiks ar dar koks biesas,
nors jei sako, kad Var #1 issiima ir susideda, tai kaip ir turetu viskas atitikt)

Aisku 3 langams skirti 3 begiai, tai kaip ir keista butu, jei vienu begiu "niekas nevarinetu" :)

Mano balkonai 3 metru, tai jei stumdomi butu, tai noretusi 1m_atviro+1m_langai+1m_atviro,
bet cia kolkas (vienam kraste durys, tai neuzsigriozdina - prie lango prieinama, sedint dviems -
per viduri staliukas, jei daryt 2m_atviras+1m_langai, tai tuose 2m dviems su staliuku ankstoka).

Kas del 3-iojo varianto, tai kartais tikrai gerai ziurisi uzdarytas, pvz.:
https://www.sistemax.lt/uploads/images/Gallery/Beremis-balkonu-stiklinimas/DSCF6045.jpg

Bet yra kiti niuansai:

* kaip lengva atidaryti visus 6 metrus, t.y. viena lenki, antra stumi metra ir lenki, trecia stumi
2 metrus ir lenki.. <..> sesta stumi 5 metrus ir lenki (0+1+2+3+4+5=15 metru stumimo + 6 lenkimai)
* ar "sumustinis" formuojamas tik prie vienos sienos..
* jei "sumustinis vienoj pusej", ar patogu 2 metrus prasidaryt priesingoj, t.y. viena lenki,
kita pastumi 1 m. ir lenki, tada likusius 3,4,5,6 reikia nustumti po 2 metrus i sona (9 m + 2 lenkimai)..

+ ta pati sistema, bet siose foto jau netaip gerai ziurisi:
https://www.sistemax.lt/uploads/images/Gallery/Beremis-balkonu-stiklinimas/DSCN2639.jpg
https://www.sistemax.lt/uploads/images/Gallery/Beremis-balkonu-stiklinimas/DSCN2640.jpg