Tema: Re: dulkėms ne
Autorius: 0.5B
Data: 2018-08-15 22:46:55
Seniuose nebėra; bet Ermitaže yra.

o dažai ant betono laikysis, įdomu?   kita vertus, ar glaistas, ar betonas -
panaši medžiaga, tik porėtumas ir lygumas kitas   :)

"eSSas"  wrote in message news:pl1t4c$t40$1@trimpas.omnitel.net...

On 15/08/2018 21:52, 0.5B wrote:
> sveiki,
>
> nusipirkau tarybinį garažą betoninį. grindys ir sienos plikas betonas.
> grindų šluok nešlavęs, tas betonas ten nebaigia dulkėt. gal yra koks
> gruntas/skystis/dažai, kuo nutepus tos dulkės taip nesigamintų?
> dėl sienų nebūtina, bet irgi galvoju kokiais dažais nutept, gal bent
> atsiremt bus nebaisu dėl dulkių. ar yra dažų, skirtų tept ant betono? [be
> jokių ten tinkų ir glaistų?]

Latviškas "Vincents polyline" produktas Vi.P.Co skirtas Tavo bėdoms
išspręsti. Tik 9.99 EUR už 5 litrus (Senukuose), kurių turėtų pakakti 25
kvm. Dėkui Niokai iš šio grupso už nuorodą, dar nespėjau išbandyti ;-)

Kitas variantas - epoksidinis gruntas, man žinomas kainuoja maždaug
dvigubai daugiau. Jei reiks - surasiu kontaktą

S.