Tema: Re: q: langu plovimo robotai?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-13 22:28:17
On 8/13/18 20:31, [mikro] wrote:
> Sveiki,
>
> uzkniso sia vasara pastoviai ziuret I purvinus langus. kadangi sausa,
> langai I gatve, bbd. valyk, nevales - pora dienu ir ragai:)
> tai mastau kad I kompanija reiktu langu roboto. su dulkiu siurbliais,
> domiuosi ir rinka zinau, su langais - kazkaip niekada nedomino... kas
> papasakos, I ka ziuret ir kaip aksritai, ar pasiteisina anie? ka valyt -
> netik paprastus langus, bet ir istiklinta beremi balkona, su kuriuo
> daugiausiai vargo is isores norint nuvalyti, tai butu idealu jei jis
> tuos stiklus ir sugebedu isvalyti:)

turu alfawise x5.

Pasiteisinimas ar ne yra grynai lukesciu reikalas.

Reik turet maumeny, kad tie robotai nera langu "plovejai", jie labiau
"blizgintojai". T.y. jei ant ju storas purvo sluoksnis tai robotas nieko
labai nepades.
Bo minetas robotas yra ne kas kita, kaip 2 besisukancios "frotines"
kojines ir siurblys. Jei daug purvo, tai jos ta purva tiesiog ir mozos
ir dar stikla subraizys. Cia jau reik plaut su daug vandens. Bet jei
kalba tik apie tipo lietaus lasu pedsakus, t.y. jei langai neuzleisti,
tai minetu kojiniu ir kokio nors langu valiklio pakanka kad ta purva
"sugertu". Ploviklis padeda isblizgint, o siurblys ji tuo pat metu
isdziovina.

Man siaip jie visai patinka. Papurski langa kokiu sadolinu, paleidi
robota ir kol anas smaukosi gali uzsiiminet kazkuo kitu. Nuvalyt nuvalo,
sliuriu nepalieka isskyrus ta vieta nuo kurios ji po darbo pasiimi.
Paciu kampuku del savo konstrukcijos irgi nepasiekia, bet tai jau
smulkme kuria greitai nuvalyt rankom.

Uztat tvarkingai pats uzsireplioja virsun ir apsliauzioja visa lango plota.

Mano supratimu, tokie robotai tuo labiau apsimoka kuo didesni langai ir
kuo levesnis priejimas. Nes ant mazu langeliu tiesiog uzsiknisi deliot.