Tema: Re: grunto valymas nuo stiklo
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2018-08-07 23:46:02
2018-08-07 18:42, fenix rašė:
> vykdant statybos darbus keletoje langu atsirado nubegimai, labai panasus
> i vandens kalkiu. 99% esu tikras, kad ten yra nuo grunto (ceresit c17
> lyg). aisku, dziugina, kad gruntas geras bet slykstyne nenusivalo.
> bandyta su: langu valikliu, acetonu, vaitspiritu, 646. efekto lygiai 0.
> imasi tik mechaniskai su pakankamai astria gelezte. netgi kaitlenciu
> grandiklis nevisai tinka - tik britva. bet gryna valanda darbo duoda
> apgailetinai mizerna rezultata.
>
> klausimas: kokia chemine priemone valyti?
>
> p.s. tech ir saugos lapuose neradau.

Ten akrilas. Jis valomas tik mechaniškai.
Jei ieškai nuotykių,
https://feltmagnet.com/painting/various-ways-to-remove-dried-acrylic-paint
Sakyčiau IPA galima bandyti atvirame ore. Tik atkreipk dėmesį kad reikia
palaiktyti tirpiklį kol suardoma plėvelė. Arba smarkiai trinti :)

Ši info yra MSD lapuose,
http://www.ceresit.lt/content/dam/uac/ceresit/lithuania/2016/MSDS/CT%2017%20MSDS%20LT%2001_16.pdf

--
Brzęczyszczykiewics^Hz