Tema: Re: Vonios kambario remontas
Autorius: DJ
Data: 2018-07-31 12:19:15
1. Kažkada dariau taip, palikau neklijuotą plotą veidrodžiui įklijuoti.
Veidrodį paskui pagal "skylės" išmatavimus išpjovė stiklo parduotuvėj,
tik paskui "suchaltūrinau" su apdaila :)

2. Jei po stalviršiu bus spintelės tai manau galima pataupyti ant
plytelių. Dariau panašiai virtuvėj - sustačiau virtuvės baldus, o tarpą
tarp stalviršio ir pakabinamų plytelių išklijavau vėliau. Jei stalviršį
lygiai pastatysi, bus geras pagrindas pirmai plytelių eilei, kad lygiai
išklijuoti.
Jei stalviršis ir liks tik stalviršiu ir po juo nieko nebus, tada ne ką
sutaupysi ant plytelių ir jei norėsi, kad visų sienų plytelių siūlės
būtų lygios, prisidarysi papildomo darbo, nes reiks pjaustyti plyteles
po stalviršių, kad paskui visos siūlės sueitų. Tokiu atveju pirma
klijuoji sienas ir tik tada dedi stalviršį.

3. neįsivaizduoju

DJ