Tema: Re: Stokker išparduotuvė
Autorius: Arj
Data: 2018-07-30 14:07:38
buvo cia groupse stokkerio vadybininkas kazkada;

"fenix"  parašė naujienų news:pjkai7$26f$1@trimpas.omnitel.net...

2018.07.16 20:22, Vytas rašė:
> Jei kam reikia profesionalaus suktuko ar kokios alyvos už tikrai
>  gerą kainą, gal dar spėsit pačiupt Stokker išpardavime.
>
> P.S. šiandien atsitiktinai užmačiau Savanorių pr. padaliny,
>  pasirinkimas nebedidelis, deja.

jus man paaiskinkit, ko jus taip alpstat nuo to stokkerio??? 5x didesnes
kainos nei kito tokiu pat prof produktu, pvz baziniai irankiai brangesni
uz dewalt, milwokee ir kitus brendus su skambaliukais. del laikymo
nezinau, bet jau pvz mineti dewalt pas man dariusi apdailininka buvo
fiziskai jau supisti, bet mechaniskai veike puikiai.
jie ten nuciulpia, kai perki daugiau nei 1 verzle (cia uz 3 eur/vnt) ?