Tema: Re: namų adminai - rinkimai
Autorius: MRT
Data: 2018-07-18 15:01:47
> Žirmūnų būstas - ne Mano Būsto dalis? Su visu garsiuoju būsto priežiūros bendrovių bagažu, tarp kurių ir Karoliniškių būstas?
> Pastarasis mano adminas, ir stebiu tendenciją, kaip kiekvieną mėnesį sąskaitos paauga po eurą pusantro... ir kas antri metai
> kažkodėl keičiamas šilumokaitis  :)      ar čia jie tarnauja tik 2 metus?  :)

Mums irgi kliuvo jis.. buvom apsilanke silumos mazga, tai sena matem, kad voliojasi..
Norejo ikalt papildomai susimoket - ikalbejom (+/- liepiamaja nuosaka) naudot kaupiamasias.

Kas del Silejos.. ne sventa karve, bet kas patinka - prisijungus randi dokus,
o viesai kiekvieno namo skelbimu lenta publikuojama, pvz. http://sileja.lt/home/id/276
Skelbimai nuo ~2009m. pabaigos ...

Pagal istorija - nuo 2009-12 iki dabar abu silumokaiciai keisti tik po viena karta.