Tema: Re: Priklijuoti matavimo ruletes juosta
Autorius: Nioka
Data: 2018-07-17 10:34:32
Šios matavimo juostos matomai yra dviejų tipų: išlenktos loveliu, kaip mano
atveju, ir plokščios (tokia yra ant Altendorf staklių). Pagal nuotrauką iš
internetinės parduotuvės sprendžiu kad ten neišlenkta matavimo juosta. Tai
patvirtina ir prierašas "tinka darbastaliams" : išlenktos loveliu
nepriklijuosi ant darbastalio, ji klijuojasi tik į specialų profilį.
Taigi, sprendimas yra klijuoti tą pačią juostą, kuri buvo. Bandysiu klijuot
su dvipuse lipnia. Jei nesigaus, - tada naudot PU hermetiką.