Tema: Re: medzio plysiu uztaisymas/izoliavimas
Autorius: marukas
Data: 2018-07-16 16:13:49
O tai ar tikrai dėl tų plyšių bus kažkokių problemų ir vertėtų sunerimti?
Pas mane medinės kolonos 200x200 visos įtrūkusios, man taip dar gražiau.
Tiesa, viena tikrai su didesniais plyšiais nei 5mm.

"shadow"  wrote in message news:pia2j0$gfo$1@trimpas.omnitel.net...

Jei normaliai uztepsi niekas ten nepaklius, bet... Juk matysis. Ir
galbut net labiau, nei nudazius. Nebent spalva tokia, kad imanoma
pritaikyt akrila ( kuo sunku patiketi).
Pvz as tepciau bei dazyciau (aibe kartu taip daryta). Jei isdziuve
dazai tikrai ziauriai skiriasi-perspektyvoj visos sienos
perdazymas (greiciausiai pietine puse). Kas nera blogai. Bet tai
ramu ir gali palaukti kito sezono ar pan.

--
shadow