Tema: Re: koks sprendimas namo kampui
Autorius: Sarunas
Data: 2018-07-14 12:28:16
ir sis namas jau buvo perkeltas is kažkokio dvaro sodybos. Ten jis buvo
svirnas. Speju kad siem rastam jau gali buti ir 100 m.

"Sarunas"  wrote in message news:picfhe$40g$1@trimpas.omnitel.net...

Rastai 1956 m. buvo padėti ant toliaus (jei zinai - smaluotas popierius) o
tarp rastu detos samanos. Naturalu kad per tiek metu kazkiek sudulejo...

"Tester"  wrote in message news:pib1fj$68n$1@trimpas.omnitel.net...

ar aš neįžiūriu, ar tie apatiniai rastai padėti tiesiog ant akmenų ir dėl to
jau sutrūnijo?

"Nioka"  wrote in message news:pi5qlo$h05$1@trimpas.omnitel.net...

Geriau paprastà, maþiau kietà vatà ir prieðvëjinæ plëvelæ. Paprastà
(neprieðvëjinæ) vatà gali
prikaiðiot ir sudët visur be tarpø, o kietoka prieðvëjinë vata bus su
tarpais.