Tema: Re: Re:Gipsinis tinkas ant putos
Autorius: dz
Data: 2018-07-13 09:02:45
tai isnesinejant langus tik teoriskai ten gerai gaunasi, bet praktiskai ten
daug vietu kur galima prisikliurkina....nebent isnesinet viska aplink tik
ant to brangaus termo profilio

"Vaikis"  wrote in message news:pi8ao9$9em$1@trimpas.omnitel.net...

"dz" <failmail@gmail.com> Wrote in message:
> Sveiki
>
> Angokrastis su XPS puta, visas namas tinkuojasi gipsiniu, tai norisi ir
> angokrascius nupust su tuo paciu, aisku naudojant deformacini langu
> profiliuka su armavimo tinkliuku, tik visad kiek mates visi tai darydavo
> su
> fasado armavimo misiniu ir rankiniu budu....a man norisi su gipsiniu is
> aparato, logisku sprendimu kaip ir mematau kas blogai, bet siek tiek
> nedrasu, nes niekur taip nemates....ka jus galvojat:)?
>
> Siaip jei be putos ir tiesiai ant blokelio, kai budavo dar B klase, tai
> [...]

Reikejo normaliai i apsiltinimo sluoksni isnesineti langus, tada
reiketu ant paprasto neoporo dengti. Tas xps angokrasciuose
chaltura ir prie jo gipsinis manau sunkiau lips.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/