Tema: Re: Karcher
Autorius: fenix
Data: 2018-06-29 13:58:13
2018.06.29 11:52, Saulius74901 rašė:
> O kaip ten jų servisas, veikia ar ieško prie ko prisi...st, kad netaisyt?

o kaip definuoti prisipisima? jeigu tai kazkoks zodinis spaudimas ar
zeminimas, tai labai lengvai sprendziasi: paprasius parasyti atsisakyma
rastu/pakviesti virsininka/paskambinus prie jos akiu i vartotoju
apsauga. 1 ir 3 kombinacija ypac veiksminga, patikrinau ne karta, o
matyt mano karma gera, nes su senukais 0 problemu, bet as ir
nepiktnaudziauju