Tema: Re: Kregzdziu zudymas
Autorius: bezas
Data: 2018-06-04 10:25:54
tikrai nereikia ilgo laiko, erkes net nematem, isisiurbe i ciurna,
simptomu nebuvo. Liga atrasta labai netiketai nes pacientas turejo daug
laiko ir noro vaikscioti po daktarus del nieko, kol daktare nepasake gal
pabandom del laimo ligos issitirti. jokio bulls eye nebuvo. Butu man
asmeniskai ikande tai nezinau kada butu atrade  nes nemegejas del menko
paraudimo belstis pas daktarus.