Tema: Re:Re: Mobilūs kondicionieriai. Kokius žiūrxJd0aT8
Autorius: KaroliS
Data: 2018-06-03 08:29:57
Pritariu, kol nebuvo galimybes irengti stacionaru naudojausi
 mobiliu,tiesa ne visai pagal instrukcija. As ji imesdavau i
 nestiklinta balkona,i duru anga is kartono dedavau uzdanga su
 atitinkamoj vietoj padaryta skyle, didesne dalis triuksmo likdavo
 lauke, aparatas nesiurbdavo oro is kambario o pusdavo i
 vidu,tolimiausiam kambary truputi praverus langa vesus oras
 keliaudavo tolyn. Knisalyne su kondensato pilstymu ir t.t.
 stacionarus belekaip geriau, bet is bedos naudot imanoma.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/