Tema: Re: Pizdec podkralsia nezametno?
Autorius: svyt
Data: 2018-06-01 17:22:15
Ten tu renginiu su tokiu kiekiu
ziurovu bus karta per 5 metus ;)
 ziurek, simensas susitvarko be didesniu problemu. O jei tuo metu
 akropolis nedirbtu, tai isvis juokas, man atrodo akropoly daugiau
 zmoniu buna, kazkada sugalvojau telefona remontui priduot,
 nebuvau tam akropoly gal 5 metus, tai buvau nustebintas- darbo
 metu, apsukau didzia dali parkingu, neradau laisvos vietos ir
 isvaziavau i algirdo gatve (mttc)

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/