Tema: Re: Elektros sanaudos gatviu apsvietimui
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-06-01 13:51:19
Sodų bendrijose reikalų matyt neturit (arba mano reikalai su labai gluša
bendrija) :) Tokius dealus siūlo, kad ištraukt 100€ iš po sofos įduot į
ranką ir niekur nieko nerašyt, nes reikės galvot kažkokį nedefaultinį
tekstą. Tik imt reik avansu, o ne po metų, nes kitaip gali pamiršt,
nemokėt ir pan.

Aš dar prie tokio dealo žiūrėčiau ar nori ar nenori lempos kuri visą
naktį šviečia prie pat lango, ir atitinkamai, vagių apsauga + jei jau
labai norėsi kokiam baliui ar žvaigždžių spoksojimui šviesą išsijungt -
turėsi galimybę. Dar gali įdėt gudresnį led'ą su judesio davikliu, kuris
šviečia 100% tik kai yra judesio šalia, o šiaip gęsta iki kokių 30-50%.