Tema: Re: Reikalingas santechnikas Biržų raj.
Autorius: DJ
Data: 2018-05-28 14:26:30
Suprantu kad kaime, bet ar nėra taip kad viskas kas iki skaitliuko -
vandens tiekėjo nuosavybė?
Jei taip, tada skambini tam pumpuotojui ir sakai, kad plet ateik
tvarkyti, nes jei trūks - paplaus man pamatus, apipils 120 coliu OLED
telika, užtrumpins Miele naujausio modelio skalbenke ir t.t. tai, kad
padengti nuostolius atiduosi man visą bokštą :)

DJ