Tema: Re: Patarkit sukimo antgali? rinkin?
Autorius: Salas
Data: 2018-05-28 08:12:36
https://www.senukai.lt/p/antgaliu-komplektas-15-vnt/4cd6

As situos intensyviai naudojau. Patiko antgaliu laikiklis. Jis su
fiksatorium, todel niekad nepamesi antgalio, kas paprastai nutinka tik
su magnetiniais laikikliais. Patys antgaliai kryzminiai pakankamai
tvirti. O dezute labai ergonomiska. Atidarius gaunasi kaip kojele, kur
gali patogiai pastatyt, o uzdarius, apsaugo kad antgaliai neiskristu.