Tema: Re: Daugiabucio radiatoriai
Autorius: Gedas B
Data: 2018-05-23 16:33:25
Radiatoriu dydis vienvamzdej sistemoj skaiciuojasi kiekvienam kambariui
atskirai.
Ta prasme pvz daugiabutyje:
kastas vanduo kyla per viena kambari, vadinasi 1am aukste maziausiai
radiatoriu, tada 2 aukste vandens temperatura jau mazesne o sildyti
reikia tiek pat ploto ir atiduoti silumos tiek pat vadinasi radiatoriai
didesni ir t.t. Pakylus virsutiniame aukte vanduo leidziasi jau per kita
kambari o cia vel tas pats, kuo toliau tuo temperatura mazesne ir tuo
didesni radiatoriai.
Todel taip gali but kad vienam kambary radiatoriai mazi kur vanduo kyla,
o kitam dideli kur vanduo leidziasi - tiesiog ju temperatura skirtinga
visada.

Is tiesu tai labai bloga sistema, nes koks kaimynas tik pyst ir susuka
sau dyyyydeliu radiatorius ar dar grindu sildyma pasidaro ir visiems
likusiems sistema isbalansuota ir polnyj pzdc. o visi moka vienodai nes
nera jokiu individualiu skaitliuku.

/g