Tema: Re: (Kilobaitai) kuo isnaikinti piktzole?
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-13 13:21:58
Dėl Roundapo... Aš nerizikuočiau. Nes žinau bent vieną atvejį, kai
moteriškė, norėdama "geitai ir nesunkiai" iššvarinti apžėlusį sodą,
pažėrė gerai roundapo. Tai nebeaugo daugiau _jokios_ žolės, išskyrus
šitą bruda :))) Tiesa, ten tvarkymas buvo vienkartinis ir rezultatų
pasižiūrėti pirmą kartą atvažiuota po mėnesio...

Aš manau, tik du variantai: arba ravėti, arba dažnai (kas porą savaičių)
ir ilgai (2-3 metus) pjauti. Tai tada kitos žolės juos kažkaip užgožia -
tai čia sode.  ten kur atskirai, bandyčiau sausinti, gal kokio smėlio
užvežti, ar ką..