Tema: Re: Tinkavimas ant Fibo
Autorius: kiesh
Data: 2009-06-12 00:00:44
Tinkuojam aplink Kauna, Jonava, Kedainius ir su cementiniu ir su gipsiniu.
Sau tinkavau nama beveik visa su gipsiniu, nors ir brangesnis variantas, bet
visai kitaip sienos atrodo. Tikrai ekonomija bus ant glaisto iseigos.
wc ir vonioje kur bus plyteles - tinkavau su cementiniu.
Garazas - taip pat gipsiniu.
Gruntavimas butinas pries gipsini su spec gruntu "Knauf stuck primer", del
pavirsiaus igeriamumo suvienodinimo.
Pies cementini gruntuoti nera butinybes, jei sienos nedulketos ir t.t. Bet
blogiau nebus jei nugruntuosi nors paprastu giluminiu.
Pas mane tinkavimo kaina 25 Lt su medz.
867799355