Tema: Re: Pamatų hidroizoliavimas/šiltinimas
Autorius: unlocked
Data: 2018-05-03 17:26:07
xalturu gali visokiu pridaryt ir paimti pinigus is kliento.

"cD-r0m"  wrote in message news:pcahl9$qmk$1@trimpas.omnitel.net...

Polistirolas čia labiau tiesiog, kad jau atkasta būtų :).

Mintys gerai, įsivaizduot turėsiu ką. Pats vis tiek nedarysiu. Man reik
kontaktų, kas galėtu įvertint ką ten daryt ir pasakyt kiek tai kainuot gali.

Kaimynams kai darė, tai atkasė kokius 2 metrus gilyn ir guldė kažkokia
storą armuotą plėvelę - viršuj prismaluota prie sienos (dar plytų),
beveik visą gylį priglausta, o apačioj nulenkta tolyn nuo namo. Gruntui
nieko beveik nedarė, ką rado, tą ir suvertė atgal, tik vietoj šaligatvio
plytų sudėjo grindinį, kad garuot galėtu. Gal taip ir nreikėtu daryt,
bet pas juos siena sausa.

Kitiems kaimynams (gan trumpas ruožas) - uždengė polistirolu tiesiai ant
tų akmenų, tarpus privarė putos, ir ant išorinės pusės kažkuom dar
apklijavo. Skundu negirdėjau. Abu metodai man nėra nei matyti jokiose
kitose statybose.

Čia gal reikėtu paminėt, kad gruntas ten natūraliai sausas,
hidroizoliacija dirbt turėtu nuo iš viršaus patenkančio vandens (lietaus
ir tirpstančio sniego), nes būtent tada siena drėksta per siūles.