Tema: Re: kur perkat paveikslus
Autorius: svyt
Data: 2018-05-03 13:47:49
Beje, Kijeve "Andrejevskij spusk" daug man patinkanciu, idomiu
 paveikslu, (megstu tokius, kur ziurint suisimastau, tipo siur
 realizmas ar pan) ir kaina priimtina, gal kas zinote, kokia
 tvarka juos gabent is ne ES salies?

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/