Tema: Re: ir vel vejapjoves
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-30 18:56:11
Man pasirode, kad vienodai uzhsipildo, nepajutau skirtumo. Bet pajutau skirtuma, kad medziaginis patogesnis kai reikia zholiapjove padet i vieta. Jis subliukshta ir ramiai guli numestas ant zholiapjoves, tuo tarpu plastmasinis arba uzhima papildoma vieta, arba uzhkliuna, pinasi po koju, nusirita ir t.t., zhodzhiu uzhpisa. Nenorejau ash su medziaginiu pirkt (nekele pasitikejimo), bet ant greito neradau su plastmasiniu, o medziaginis ishkart eme patikt.