Tema: Re: Elektros laidu jungimas uztinkuojant
Autorius: android
Data: 2018-04-30 14:02:47
na manasis tai realiai viska vertino.  60metru ivadinio patare naudot aliumini, kartu primetem max
galinguma. Pirkau 5x16mm^, nepamenu kiek ten A, bet, itariu, 30kW turetu lengvai atlaikyt. O ir
kainavo tik po 1.5e/m
So todel pasitikiu juo ir del sujungimu.
Ir seip atmosferos (pvz, kintantis oro dregnumas) ir deguonies poveikis gali iskresti levu siurprizu
sujungimams, todel litavimu pasitikiu labiausiai.

Tavo atveju pasiteisins kai nusipirksi elektromobili ir maitinsi ji per ta savo auksini kabeli  :)