Tema: Re: tujos palei tvora
Autorius: marukas
Data: 2018-04-25 10:30:44
aišku, dėl grožio, tai į kiemo pusę gali bortelį koki įdėti, tuomet bus kaip
ir tarpas kur žolę guldyti tarp vejos ir tvoros pamato. Aš šitus susidėjau:
https://www.sodomanija.lt/atitvarai-ir-atskyrimo-juostos/plastikiniai-atitvarai-plastbort-60-pjuklas-zalias
Didesniam kiekiui duoda jie nuolaidą.

"marukas"  wrote in message news:pbpakn$tk4$1@trimpas.omnitel.net...

Klok ten nupjautą žolę. Ir tujoms gerai ir neaugs niekas :) O kai paaugs tai
ir taip ten niekas neaugs. Aš visą nupjautą žolę po tujom dedu - nereikia
galvoti kur dėti. Per metus jos paaugs po ~30 cm. Maniškės sodintos 50-70cm
aukščio tai po jom gražiai ta žolė gulėjo. O užsiimti plėvelių klojimu ir į
akmenukus investuoti dėl poros metų kažin ar tau verta.

"499"  wrote in message news:pbbt6m$2pg$1@trimpas.omnitel.net...

Laba diena.

Tujos nuo tvoros 50cm. Kaip padaryti, kad nereiktu su trimeriu
apipjaudineti zole prie ju? Sakau, atskirti kokia 70cm juosta vejos
borteliu, geotekstile ir akmenys ant virsaus. Duokit minciu, gerb.
sodininkai :)

Situacijos foto https://ibb.co/iDMT97