Tema: Re: Savaeigė žoliapjovė
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-04-24 13:18:18
jei kliūčių (medžiai ir pan.) mažai, tai imk kuo platesnė, o jei kliūčių
daug, tai tada jau kompromisinį variantą reikia žiūrėt. Brandai IMHO
dzin, vistiek varikliai Briggs'o didžiojoje daugumoje. Na Senukų
Vagnerio tai gal neimčiau. O šiaip žiūrėk, kad būtų surinkimas,
mulčiavimas ir šoninis išmetimas. Man šoninis išmetimas pasitarnauja,
kai reikia aukštą žolę nupjauti tiek pradelsus (na pasitaiko sykį į
sezoną) , tiek sklypo dalyje, kurią pjaunu tik kelis kart per sezoną.
Surinkimą į maišą naudoju, tik kai reikia žolės daržui užmulčiuoti. O
visus kitus kartus  - pjovimas mulčiuojant.