Tema: Re: Indaplove
Autorius: gopenzo
Data: 2018-04-23 17:28:30
mano turima Boscha tai per meniu turi nustatymą, koks vanduo
pajungiamas. beje, kiekvienas papildomas featuras nuo tam tikros kainos
gaunasi vos ne +100eur.

buvau nusižiūrėjęs kažkokią bosch su indikacine šviesele, bet labai
norėjau, kad rodytų laiką ant žemės... +100eur. tada galvoju, gal dar
apšvietimas viduj būtų faina... dar +100eur. apšvietimo atsisakiau :)